לוגו עיריית  חיפה
המוקד העירוני
מערכת המוקד פותחה בטכנולוגיה מתקדמת מבוססת CRM -
Customer Relationship Management, כשמה כן היא- מערכת לניהול קשרי לקוחות המאפשרת התמקדות בלקוח- בתושב והצבתו במרכז.
המוקד מקבל פניות מתושבי העיר במגוון רחב של נושאים הקשורים לכל פעילות העירייה, החל מתלונות לגבי מפגעים שונים וכלה במידע לגבי אירועי תרבות. היכולת של נציגי המוקד להתמודד ולתת מענה לכמות העצומה של השיחות המגיעות אליו, תלויה בממשק המלווה את מתן השירות.
המערכת מורכבת ממספר כלים תפעוליים, לדוגמא:
• ניתוב אוטומטי של הפניות לגורם המטפל.
• ממשקים לצורך קליטת פניות מהאינטרנט ומהאפליקציה ומתן מידע לגבי מצבן.
• קביעת זמן תקן לטיפול בקוד מפגע- SLA לצורך מעקב אחר ביצוע התהליך. ועמידה בלוחות הזמנים. לרוב המפגעים זמן התקן הינו 24 שעות.
• קישור פניותיהם הקודמות של התושבים, המאפשר לנציגי השירות יכולת לצפות בתמונה ברורה של הלקוח, ולספק עבורו מענה ממוקד ורלוונטי.
• משלוח מסרונים ומיילים לתושבים,
• הנפקת דוחות לצורך מעקב אחר אופן העבודה וקבלת החלטות.
• אפשרות לשליחת משימות וסגירתם מהשטח באמצעות הטלפון הנייד בו מופיעים פרטי המשימה (תיאור המפגע, מיקום וכ"ו) ופרטי המתלונן (שם , טלפון, וכ"ו). עובדי השטח יכולים לסגור/לעדכן המשימה בכל רגע נתון.

המערכת מאפשרת הן את ייעול וקיצור משך זמן העבודה בפניה והן את שיפור שביעות הרצון של התושבים.

מפרידים אשפה
smart city
המטרונית
smart city
ספריות עירוניות
smart city
רישום לבתי ספר
smart city