לוגו עיריית  חיפה
טפסים מקוונים
עיריית חיפה הצטרפה השנה לפרויקט "ממשל זמין" (gov.il) בתחילת שנת 2010 .השרות מאפשר מתן שירותים מקוונים מתקדמים לתושבי העיר, ושם את העיר על מפת האינטרנט בטכנולוגיות של המאה ה-21.
פרויקט שרות הטפסים מאפשר לנו להעלות את כל שירותי הדלפק אל אתר העירייה ולספק לתושבינו שירות ברמה של "הקלד ושלח".
מטרתנו היא העברת כל טופסי העיר לרמה של טופס אלקטרוני, המדריך את ממלא הטופס תוך כדי ההקלדה, ובודק את תקינות ותקפות המידע המוקלד.
טופס שאינו ממולא כראוי, לא יישלח ובמקביל יודרך התושב לתיקונו.
טופס שהוקלד כהלכה יאפשר את שליחתו ע"י לחיצה על כפתור שלח. הטופס יגיע אל מערכת ניהול העומדת לרשות עובדי העירייה במחלקות הרלוונטיות. המערכת תציג את כל הטפסים, תציג סטאטוס של כל טופס, ותאפשר מימוש תהליכים פנימיים, דהיינו שליחת הטופס מתחנה לתחנה בתוך העירייה עד לסיומו, היא תאפשר יצירת קשר עם התושב הפונה ע"י שליחת דוא"ל מובנה ומתוכנן מראש ותמנע צורך מהדפסה מיותרת ובזבוז נייר ודיו.
כל מחלקה תוכל לראות את הטפסים המיועדים לה בלבד, תוך שימוש ב"כרטיס חכם" שיאפשר גם הוספת חתימה אלקטרונית על טפסים ומסמכים, חתימה העונה על כל דרישות החוק בישראל.
שימוש בטפסים יקל על קליטת הנתונים, ימנע טעויות, יפתור בעיות של קבלת טפסים ממולאים חלקית, ויאפשר הוספת תהליכים ובדיקות שלא ניתן היה ליישמם עד היום.
השירות פותח ע"י מחלקת תהיל"ה באגף החשב הכללי שבמשרד האוצר, עבור "ממשל זמין gov.il" ומוענק למשרדי הממשלה ולשלטון מקומי.

* באתר עיריית חיפה ישנם כ- 40 טפסים מקוונים הניתנים למילוי.
* ממוצע חודשי של כ- 2,700 כניסות לטפסים.
ולסיכום נוסיף, כי מספר הטפסים המקוונים הנמצא באתר עיריית חיפה, הינו מהגבוהים
בארץ והורדו מהאתר כבר כ- 60,000 פעמים.

הזמנת תיק מידע
smart city
רחובות חיפה
smart city
מפרידים אשפה
smart city
מצוינות בחינוך
smart city